čtvrtek 3. dubna 2014

Časopis TINA

Dobrý den vážení,


dovolte mi, se s vámi podělit o nové číslo časopisu TINA ( kupte si ho v obchodě - koupíte s tím i mě.. :D ), který zveřejnil příběh o hubnutí mé osoby. Časopis stojí 12 Kč, tak pokud máte zájem, skočte si pro něj, myslím, že vám to díru do kapsy neudělá. Tímto děkuji paní Š.J. za článek, a doufám, že se vám bude líbit. Třeba článek nakopne i další hubnoucí dámy a paní, které neholdují internetu jako "my" a bude pro ně tištěná forma lepší.


Děkuji všem za podporu!

Marri

PS: vy co víte, že jsem se potýkala během hubnutí se zlými jazyky a lidmi, kteří mě zavrhli, a dělali si ze mě srandu s nabízením rohlíků, sušenek a bonbonů, tak mě dnes kontaktovala právě jedna z těch "bývalých" známých, že by se chtěla stavit, a promluvit si, a že by chtěla zhubnout, zda mám čas ji poradit, že mě viděla v Tině....... uhádnete moji reakci?


6 komentářů:

88Laurette řekl(a)...

Ja by som tú známu asi niekam poslala. Ale ako poznám teba (aspoň z príspevkov) si bola na ňu milá :)

Unknown řekl(a)...

Zítra ráno si Tinu koupím:-))) Škoda, že jsi tam neukázala svoje bříško, to by teprv čuměli:-)

Marrifit řekl(a)...

ukázala, i nohy a tak, ale redakce ty fotky nevybrala :(

Anonymní řekl(a)...

Skoda, meli vybrat i foto bricha, aby videli, ze to jde ;)

Anonymní řekl(a)...

Páni, akorát jsem narazila poprvé na tvůj blog a smekám!!! Moc ti to sluší. Gratuluju, žes to zmákla! Pavla

Anonymní řekl(a)...

Já jsem to prošvihla! Tinu jsem si koupila dneska ráno a už to byla ta další nová :( Sakra!