úterý 29. března 2016

Fitslide - nový vítr do plachet (cvičení)


Taky se vám občas zdá, že cvičíte neustále dokola to samé a už vás to nebaví? Někdo má doma rotoped, eliptical, či různé posilovací stroje, ale na to musí mít člověk trochu místa.

Popravdě mě už hopsání se Shaunem a dalšími trošku nudilo a přemýšlela jsem, jak to alespoň mírně vylepšit.

Našla jsem zprvu vtipnou věc na internetu, kdy nějaká zahraniční cvičitelka "šudlala koberec divnýma placičkama na nohách". Tak mi to přišlo vtipné, že ženská klouže po koberci - rozuměj cvičí různé cviky, které jsou běžné i bez těch klouzacích věcí.



Docela mě to zajímalo a po chvilce hledání koukám, je to i u nás. A světe (ameriko) div se, vyrobeno v České republice. Ok, Martina naznala, že je to skladné, malé a mohlo by to doplnit cvičení se Shanuem, kdybych dané cviky nedělala klasicky, ale pomocí toho kolouzacího tentononcu. Pracovní název jsem tedy vyměnila za originál FITSLIDE.

Fitslide je pomůckou, jejímž principem je skluz po zemi. Jedná se o trénink s vlastní vahou těla. S fitslide může trénovat úplně každý, stačí si pouze vybrat obtížnost jednotlivých cviků.

FITSLIDE je určen zejména k posilování nohou a středu těla, ale variací je mnoho i na ruce. Fitslide umožňuje pohyby do stran klouzáním, procvičuje i stabilitu a koordinaci. Ono tedy těch variací na cvičení lze na internetů nalézt obrovské množství.

Po rozbalení na mě vykoukly dvě kluzké placky, z jedné strany pogumované, aby na nich teniska 
dobře držela. Fitlisde byl v uzavíratelném sáčku, pro přenos a i s obrázkovým návodem.

Takže jsem celá nadšená zahájila trénink. Milí zlatí, na videu to vypadalo VELMI snadně, ale opak je pravdou, utrpěla jsem dost silný šok, že vlastně nic moc s tím nedokážu, a že je to hodně těžké. Ono se sklouznete dolů například při swimmers, ale už mi nikdo nenaznačil, že nahoru to nepůjde, a tak jsem se pokaždé rozplácla :D, ano několikrát stále a stále.

Cvik push ups s Fitslide má úplně jinou dimenzi, ten klik prostě udělám s vypětím všech sil. Naivně doufajíc, že flyes mi zlepší zádové partie a mezi lopatkové svaly, jsem se opět rozplácla na zemi a nezvedla se. 

Kupodivu mě tyto neúspěchy tak vybudily, že jsem si nastavila soukromý challenge ve zlepšování, prostě toto budu trénovat tak dlouho, dokud to nedokážu 10x, takže super záležitost, máte na čem pracovat, v čem se zlepšovat a překonávat se. Ale abych vás jen neděsila, tak jsou tam i cviky, které mi jdou a jsou super zlepšení oproti klasice.

Super je split leg plank, kdy neskáčete do boku v planku, ale kloužete, naprosto úžasné zpestření.

Dalším oblíbeným cvikem je worms, kdy klouzaním přisunujete nohy z planku a posilujete tak břicho.

Nejoblíbenějším cvikem je mountain climbers, který s Fitslide mě hodně baví. Těžký cvik, ale velmi účinný je lateral lunges, ono lunges asi dělá na XYZŽ způsobů každý, ale klouzavá forma je mnohem náročnější.

Docela jsem si oblíbila místo klasických burpees v podstatě burpees s Fitslide, kdy neskáču, ale kloužu.

Musím říct, že obtížnost je mnohem větší, chce to více zatínat a využívat svaly a člověk vidí, kde má ještě nějaké mezery a je zde prostor ke zlepšování a překonávání. Na malé dvě klouzavé placky docela dost muziky.

Kdo se doma už taky nudí, nemá místo na velké stroje, rozhodně doporučuji Fitslide vyzkoušet, myslím, že budete velmi mile překvapeni.

Pokud máte doma lino, žádný problém, klouzat můžete na koberci, parketách, plovoucích podlahách a dokonce i dlažbě.



Zakoupit tuhle věcičku můžete na https://fitslide.eu/cs/fitslide-black-edition













Žádné komentáře: