úterý 12. ledna 2016

Fitmark tašky, supr dárek k narozeninám + slevový kupon

Kdo by je neznal, dalo by se říct, že je to hit mezi fitnessáky a blogery stejně jako Freddy kalhoty, na které si dělám zálusk z další výplaty.

Já jsem ve své podstatě člověk spokojený s čímkoli, ale vyloženě nadšená jsem opravdu málo kdy. Naposledy to bylo z fitness diáře, o kterém jsem psala zde, a to jako myslím smrtelně vážně, mám ho pořád po ruce a vpisuji si do něj kdejakou nejapnost, no a teď z těchto tašek.
 První černá Namaste Tote a druhá růžová Race messenger.




Černá taška je menší, po zapnutí zipu utvoří prosto na karimatku. Je zde kapsička na pití a mobil. Uvnitř jsem nalezla "pytlík" na boty, který ve mě vyvolal vzpomínku na dětská léta na základce, kdy jsme nosili typově takové pytlíky s cvičkami nebo papučemi :)). Určitě supr na tenisky či cokoli, co vás napadne do něj dát. Je pevná, materiál je tvrdší, asi se jen tak neodře. 

Materiál: 840D balistický nylon, 210D Poly Ripstop (voděodolný)
Rozměry: výška 22,86 cm x šířka 49,53 cm x hloubka 16,51 cm
Hmotnost: 0,5 kg







Tak a tady je má vyvolená. Velká prostorná taška, pevná a plná kapsiček. Překvapilo mě, že je zde i kapsa na notebook, takže fakt multifunkční. Vejde se do ní i knížka, papíry (do práce). Pohodlně dolů naskládám krabičky s jídlem, oblečení a pití. Kapsičky na mobil a jiné drobnosti jsou samozřejmostí. 

Rozměry: 30,48 cm x 43,18 cm x 15,24 cm
Váha: 0,900 kg
Kapacita: 20l 


Součástí byl opět pytlík na "cvičky", super


Polohovatelný popruh přes rameno, na boku kapsa na láhev


Kapsička na notebook, na bokách nahoře je suchý zip, který tašku jakoby zpevní a uvaře.


Kapsičky na mobil a jiné maličkosti


Do tašky se vejde nejen krabičkové menu, tenisky a oblečení, ale v podstatě cokoli, co si usmyslíte :D

Obě tašky nemají žádné chyby, musela bych hledat opravdu kravinky, abych měla co vytknout. Pro případné dotazy, která je z těchto dvou lepší, neznám odpověď, obě mají své využití, já osobně ale asi volím růžovou, je větší, multifunkčnější, ale pokud chce někdo tašku vyloženě na karimatku a cvičení, asi bych vzala tu černou.

V té růžové nosím jak cvičení, krabičky s jídlem, ale i oblečení, boty, pití, knížky, fitness diář a jiné pracovní věci.

Tašky zakoupíte na http://www.fitmark.cz/ se SLEVOU po zadání kódu MARRIFIT15

Žádné komentáře: