čtvrtek 27. srpna 2015

Povídali, že se stěhovali

Vážení, je konec prázdnin, těšíte se na podzim? Já tedy velice, neb mě čeká mnoho životních změn, těším se plna očekávání, nevím, co to přinese či nepřinese. Mám/měla jsem teď takové těžší období, kdy se vše řešilo, lámalo a rozhodovalo, snad to už bude mít konec..




....cvičení....no pořád se mi nechce nic dělat, ale od pondělka jdu zase do toho, nelíbí se mi ten pocit, že sedíte a nic moc neděláte, necítím se ve "své kůži" no a není to ono, chce to dělat prostě aspoň něco. Ne aby se člověk ničil, ještě tu musíme být pár desítek let a normálně fungovat, což se zhuntovaným tělem je jaksi neslučitelné.

I ti kulturisti a fitnessáci či jiní extrémisté musejí prostě polevit, nejde to tak mít celý život. Pokud zhubnete, jste u cíle a netočte se jak křeček v kole, co teď. Teď prostě už nic, v podstatě "je to pryč" je to těžké, ale je čas jít dál a žít a ne se upínat na větrné mlýny. Buchty na břiše jsou pěkné, ale ty vám práci a spokojenu rodinu nezajistí a tělo do 60 s nimi fakt nevydrží. Vylezete na K2 hrou a taky tam nezůstanete přece napořád, musíte slézt dolů a věnovat se běžným věcem. Zhubli jste, tak si to užijte, pokud se fitness světem neživíte, není gró života počítat množství vyrýsovaných svalů a gramy vařené brokolice s kuřetem na vodě (no ale teď na to mám i chuť :D).

No dost pindání, oč jde. Mohu tedy už říct, že mě čeká stěhování. Přibude nám i přírůstek do rodiny, který se včera narodil.

Nedovedete si představit, jak se těším, že budu jíst u stolu - U STOLU, hurá hurá - fakt stůl a židle, sním či bdím, že si sednu na sedačku, že budu mít velkou (2 metry - tipy na lednice uvítám) lednici a ne krabičku, do které dám jeden pytlík zeleniny a je plná. Těším se i na vanu. Nedokážu si představit vařit na lince v kuchyni a nemít věci naskládané na podlaze. Sporák, doteď sprosté slovo, trouba - co to je? No budu asi jak Alenka v říši divů.

Z králíkárny jedné místnosti po 7 letech do 3+1, to nevím, zda vůbec přežiji :D Takže kupuji sedačku, obývák, stůl, židle, postele, bude se malovat a dělat.

Jídelníčky stále tvořím, ptáte se mě úplně opatrně, zda je ještě dělám, dělám :) jen jsem potřebovala pauzu od družení se ve skupinách a blbnutí ohledně fitness. Takže fotka po dlouhodobém nic nedělání dneska padla, zde ji na závěr přikládám.


Hlasování o sedačku probíhalo na Instagramu, zde je vítězka :)


To je výsledek povalování. Fotka je zaostřená, jinak by se na to nedalo koukat....ano stále mi to fotí takto hloupě, ale už to neřeším...

Mějte se krásně

Žádné komentáře: