pondělí 28. dubna 2014

Uzavření kapitoly, kniha dopsána

Ahoj čtenáři,

dovolte mi, abych se vám vypovídala, jelikož dnešek je pro mě významným dnem, který dopsal kapitolu mého nového života.


Jistě víte, že jsem začala hubnout 20.3.2013 a poznávala svět fitness a zdravého životního stylu. Proč? Nu, protože jsem skončila s podezřením na infarkt díky nezdravé stravě a nulovému pohybu. Pročetla jsem mnoho věcí o zdravé stravě, začala cvičit s Jillian, a to pouze doma a zhubla jsem 20kg. Celá cesta hubnutí zde http://marrifit.blogspot.cz/p/moje-cvicebni-pokroky-fotogalerie.html. Během celého mého hubnutí, jak jsem již zmiňovala, se naskytlo mnoho překážek, naschválů, urážek a "kudel" do zad od lidí, od kterých byste to nečekali. Odehrálo se mi v životě několik změn, jak pracovních, tak soukromých. Vy, co mě už znáte, víte, že pravidelně cvičím, jím, a dodržuji celkem striktní režim. Do toho jsem studovala, bojovala se zdravím, bydlením, lidmi, kteří se mě snažili potopit, a snažila se kličkovat do cíle. Vyšel o mě článek na ronnie.cz a v časopise Tina, za což jim děkuji. Velkým bodem převratu byla i laserová operací očí, která mi otevřela jiný pohled na život, a to doslova. Vidím věci vážně jinak, mimo jiné ostře jako blázen, ale nějak s nadhledem. A dnešním dnem jsem završila celé tažení a dopsala tím "poslední kapitolu" mé životní knihy. Jsem asi v cílí, ale z vlaku nevystupuji, pojedu dál, ale v normě, bez drilu a v klidu. Podělím se s vámi o pár fotek, které vše uzavírají. Děkuji všem čtenářům za podporu, děkuji všem, kteří mé hubnutí sledují již od začátku, a děkuji všem, jež mi stáli za zády a podporovali mě. Děkuji své rodině, zbytku přátel a holkám v "mojí" hubnoucí skupině na FB. Všem přeji štěstí a abyste si došli pro to, o co opravdu stojíte. Nezalekněte se a nenechte nikoho, aby vás shodil na dno. Je to vaše cesta, vaše sny a cíle, nikdy se nevzdávejte! Držím palce všem bojovnicím a mějte na paměti, že nikdy není pozdě začít se změnou, ať už bude jakákoli.

Vaše Marri


Díky ní jsem ještě na živu. Ona je vzduch mého života.



Úsměv musí být, jinak už by byl oheň na střeše, že se neusmívám, že dámy? :)



Ona, mé druhé já, být bez ní, si nedovedu představit, děkují za vše



To je on, mého srdce šampion, nikdy nezradil, nikdy neublížil a vždy stál při mě, díky za vše



:)))


Nejlepší fotka :)



Údajně "americká" slečna 



THE END!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Martinko, moc gratuluju k "dopsání knihy". Jsi skvělá, nevěřím vlastním očím, co jsi dokázala za 13 měsíců... Ještě jednou moc gratuluju a DRŽ SE!! Děkuju za články, jsi pro mě velkou inspirací... ;-)